14 Temmuz 2012 Cumartesi

"Kürk Mantolu Madonna" Üzerine Birkaç Cümle


Sabahattin Ali 'nin "Kürk Mantolu Madonna" eserini, okumayı tamamlamış bulunuyorum.
Herkese; bu eseri okumasını tavsiye ediyorum, gerçekten sürükleyici ve düşündürücü.
Birçok satırı, dönüp tekrar tekrar okudum.
Sabahattin Ali, merakınızı, kitabın sonuna kadar kamçılıyor, adeta.
Akıcı üslubuyla da hiç sıkmıyor..
Sayfaları çevirdikçe; size aşk, hayat, insan ilişkileri hakkında düşündürüp kendinizi ve çevrenizi sorgulamınızı sağlıyor.

 
Gizemli "Kürk Mantolu Madonna"nın sırrı; sizi derin bir hüzünle başbaşa bırakıyor, nihayetinde.

Bu eseri, şu ana kadar okumamış olan ama okumayı düşünen herkese, iyi okumalar dilerim.

Beril Öke Gülen






3 yorum:

  1. Ne güzel yaptınız kitap blogu açmakla, takip edeceğim yorumlarınızı,ta ki sizin kendi kitabınız çıkana kadar:)Hayırlı ve daim olsun

    YanıtlaSil
  2. Mrb,Kürk Mantolu Madonna2yı ben de çok merak ediyorum..Kitap blogunuz hayırlı ve daim olsun..Ne iyi oldu açmanız.. Kitap yorumlarınızı sıkı takip edeceğim ta ki sizin kitap çıkana dek

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim, en sonunda başarabildik yorumların yolunu açmayı da :)
    İlk yorum sizden geldi bloguma, çok sevindim :)

    YanıtlaSil