10 Kasım 2023 Cuma

Wattpad'deki İkinci Yazım, Masal Türünde!

  Wattpad'deki ilk yazımı, geçtiğimiz günlerde paylaşmıştım.

Öykü (hikaye) türündeydi.

İkinci yazım ise masal türünde.

Kısa bir süre önce, yazarlık kursuna başladım.

On yıldan uzun süredir blog yazıyorum, aslında ama kurgu yazı yazmak, 

tamamen başka bir dünyaymış, onu anladım.

*

Türk Dili ve Edebiyatı mezunu, çok iyi bir öğretmenimiz var.

Benim için O'na denk gelmek, gerçekten şans oldu.

O kadar işinin arasında yazılarımı okumak için zaman ayırıyor olması benim için çok değerli.

Kendisine buradan da teşekkür ederim.

*

Bu arada, Fransızca ve İspanyolca kursuna da başladım.

Eğitime ne kadar önem verdiğimi buradan anlayabilirsiniz.

Daha önce de tekrar tekrar İtalyanca kursuna gitmiştim, bilenler bilir..

Bütün Latin dillerini bir arada öğrenmeye çalışırken hepsi çorba oldu, resmen. :)

*

İkinci yazımın adı da "Şifalı Çorba" ama yabancı dil öğrenmek ile ilgisi yok.

Sihirli dev bir çorba kasesi içerisinde yer alan şifalı bir çorba hayal ettim ve masal gelişti..



Wattpad kullanmıyorsanız ama okumaktan ve yazmaktan hoşlanıyor iseniz

uygulamaya ve internet sitesine bir göz atmanızı öneririm.

Amatör ve profesyonel yazarların kitaplarına, kısa yazılarına ulaşabilirsiniz.

Kendi yazılarınızı da paylaşabilirsiniz.

Üstelik, ücretsiz.

*

Wattpad'de bana destek olmak isterseniz, "voted" yazan yıldız şeklindeki butona basarak 

yazıma oy verip, yazımın altın ada yorum bırakabilirsiniz.

Bu şekilde daha çok okuyucuya ulaşmamı sağlayabilirsiniz.

*

Şimdiden herkese teşekkür ederim.

İyi okumalar dilerim, sevgiler..

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder