17 Ocak 2024 Çarşamba

Wattpad'de Üçüncü Yazımı Paylaştım!


Wattpad'de Üçüncü Yazımı Paylaştım!

La Fontaine'e saygılarımla.. :)

YILAN VE BAYKUŞ adlı, "Fabl" türündeki bu yeni yazım,

ormandaki boş kalan evleri sahiplenen bir yılanın ve kiracısı baykuşun başından geçenler hakkında.

Türkiye'de, Ev sahibi - kiracı ilişkileri şu an oldukça gündemde olduğu için 

bu konu ile ilgili yazmak istedim.

Wattpad'de "Voted" tuşuna basıp, yorum bırakarak bana destek olabilirsiniz.

*

Bu blog yazımı yazmadan önce,

Google'da Wattpad'e uygun olan etiketleri araştırıyordum ve karşıma bazı sorular çıktı:

- Wattpad paralı mı?

Cevap: Hayır, değil. Üye olmak ve birçok içerik ücretsiz. 

E-kitap gibi ücretli içerikleri satın almak isterseniz, sadece onlar için ödeme yapıyorsunuz.

- Wattpad'e giriş yapmadan okunabilir mi?

Cevap: Hayır, giriş yapmadan okuyamazsınız ama hemen ücretsiz bir hesap oluşturabilirsiniz.

- Wattpad web giriş var mı?

Cevap: Evet, bilgisayarınızdan veya tabletinizden websitesi olarak açabilirsiniz.

Sadece cep telefonuna indirilen bir uygulamadan ibaret değil.

-Wattpad uygulama olarak var mı?

Cevap: Evet, uygulama olarak cep telefonunuza da indirebilirsiniz.

- Wattpad'de yazı paylaşabilir miyim?

Cevap: Evet, siz de ücretsiz bir hesap açarak, kendi amatör veya profesyonel yazılarınızı hemen paylaşabilirsiniz.

- Wattpad'de yazı paylaşarak, para kazanmak mümkün mü?

Cevap: Wattpad'den size ücretli içerik paylaşmanız için teklif gelmediği sürece mümkün değil.

Çok okunan, popüler yazılarınız olursa ve Wattpad'den de size teklif gelirse para kazanabilirsiniz.

*

Benim yazılarımı okuyor musunuz? Bir ses verin.. :)

Yorumlarınız var ise beklerim..

Sevgiler..

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder