17 Ocak 2024 Çarşamba

Wattpad'de Yedinci Yazımı Paylaştım!

 


 Wattpad'de Yedinci Yazımı Paylaştım!

Korku-gerilim türündeki öyküm Resepsiyonist,

Transilvanya'daki perili şatoları hatırlatan bir hostelde geçiyor..

İki eski dost Talha Osman ve Liva Mir, bu gizemli hosteldeki sırrı çözmeye, heyecan aramaya gidiyor..

Karşılarına ise oldukça tuhaf bir resepsiyonist çıkıyor..

Devamını okumak için Wattpad linkime tıklayın:

https://www.wattpad.com/1411042370-resepsi%CC%87yoni%CC%87st

*

Wattpad kullanmak, tamamen ücretsiz.

Bilgisayarınızdan da websitesi olarak açabilirsiniz,

Wattpad uygulamasını, akıllı telefonunuza da indirebilirsiniz.

Bana destek olmak isterseniz "Voted" butonuna basabilirsiniz.

Desteklerinizi beklerim, beni motive eder, tabii ki.

*

Bu arada,

Talha Osman ve Liva Mir adlarını, karakterlerime özellikle seçtim.

Bakalım, bu gizemi hangi okuyucum çözebilecek? ;)

Merakla bekliyorum..

Sevgiler,

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder