1 Ağustos 2012 Çarşamba

Bilmeden Yapılmış Bir Hareket

"Bugün Taksim'de saatin altında beni çok bekletti. Oysa gözetliyormuş beni. Dün okulu asmadım diye küsmüş. Gelmeyecekmiş. Bir ara dizimi büküp topuğumu ellemişim. O zaman bana koşmuş. Görüyor musun, insanların geleceği nasıl ufacık, bilmeden yapılmış bir hareketle değişiyor?"
Yusuf Atılgan / Aylak Adam



Bana; iyi ki o gece, ordaymışım ve o basamaklardan aşağı inmişim diye düşündürten paragraf.
Sizin de hayatınız bilmeden yaptığınız, ufacık bir hareketle değişti mi?

Beril Öke Güeln

2 yorum:

  1. Evet ufacık hatalarım hayatım boyunca pişmanlığını çektiğim olaylara dönüştü.
    :(
    Umarım sizinkiler hep güzelliklere vesile olur.

    YanıtlaSil
  2. Hatalardan ders alıp onlar için üzülmekten vazgeçmeli..
    Bazı hataları kendimiz yapmadan, doğrusunu ya da kendimizce olmasını gerektiğini öğrenemiyoruz maalesef.. Yine de hayat, yaşamaya değer ve güzelliklerle dolu. Olumlu ve güzel şeylere odaklanmak, onları çağırmak gerek :)

    Güzel dileğiniz için çok teşekkür ederim :)

    Beril Öke Gülen

    YanıtlaSil